Stowarzyszenie Dzieci i Osób Niepełnosprawnych oraz Ich Rodzin w Piastowie SPRAWNI RAZEM
Index · O Stowarzyszeniu · Zarząd · Tak pomożesz · Aktualności · Galeria · Przyjaciele · Kontakt
Tłumacz
Nawigacja
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Globus odwiedzin
Spotkanie opłatkowe 2012 - Wigilia

W grudniowe sobotnie popołudnie barwy miłości, wzruszenia,szczęścia i rodzinnego ciepła otoczyły świetlicę Środowiskowo-Integracyjną w Piastowie,gdyż tego dnia odbyło się spotkanie wigilijne naszego Stowarzyszenia. Przybyli na nie wszyscy podopieczni. (...)

Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych 2012

Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych - jest to święto obchodzone corocznie 3 grudnia, ustanowione przez Zgromadzenie Ogólne ONZ w 1992 roku na zakończenie Dekady Osób Niepełnosprawnych (1983–1992). (...)

11 Listopad 2012

W dniu 11-go listopada 2012 roku, w 94 rocznicę wyzwolenia Polski przy pomniku Ufundowany przez Społeczeństwo Piastowa dla uczczenia żołnierzy ruchu oporu z terenu Piastowa walczących z okupantem w latach 1939 – 1945, w parku w Piastowie odbył się Apel Poległych. Uczestniczyli w nim proboszczowie naszych parafii, władze miasta, poczty sztandarowe wszystkich szkół i organizacji. Przy dźwiękach werbli i salw zostały złożone kwiaty. (...)

Pożegnanie Lata 2012

W dniu 6.10.2012r. odbyło się jesienne spotkanie naszego Stowarzyszenia pt. „Pożegnanie Lata”. Kto tylko mógł przybył: Paweł, Szymon, Krystian, Mariusz, ja, Magda, Emilka, Kasia i inni podopieczni Stowarzyszenia. Zaszczyciła nas swoim przybyciem Dyrektor P.C.P.R.-u Pani Mariola Stecko. Przybyły także dwa pieski wraz ze swoimi opiekunkami z ośrodka tresury psów z Milanówka. Opiekunki i pieski pokazywały nam psie sztuczki, bawiliśmy się świetnie. Po głównej uroczystości, jaką był posiłek wraz z P. Dyrektor, złożony z kiełbasek na gorąco i napojów, rozpoczęła się zabawa przy dyskotekowej muzyce. Trwająca do późnego wieczora.

Wesele Łowickie 2012

W dniu 15.09.2012r., odbyła się wycieczka do skansenu w Maurzycach koło  Łowicza. Zobaczyliśmy piękne, starodawne, łowickie chaty z regionalnym wystrojem.

Zespół – Łowiczanie ze Stowarzyszenia Regionalnego Wsi Urzecze przedstawił nam wesele ze swoimi wszystkimi zwyczajami i obrzędami. Czuliśmy się jak na prawdziwym weselu.

W powrotnej drodze wstąpiliśmy do Niepokalanowa. Obejrzeliśmy tam Misterium Męki Pańskiej oraz panoramę Tysiąclecia Państwa Polskiego w podziemiach Bazyliki. Agnieszka Chmielecka (...)

XIII Piastowska Olimpiada Osób Niepełnosprawnych 2012

Tradycyjnie od wielu lat Nasze Stowarzyszenie jest zapraszane do udziału w Piastowskiej Olimpiadzie Osób Niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej nr. 1 w Piastowie. W tym roku udało nam się zdobyć puchar za zajęcie III miejsca w punktacji ogólnej. Wiele dyscyplin sportowych, gry i zabawy, ładna pogoda i super atmosfera...czego chcieć więcej.

W przyszłym roku celujemy w I miejsce (..)

Dożynki 2012

Dnia 26.08.2012r. w Pruszkowie, na terenie szkół sportowych odbyły się Dożynki Powiatowe, gdzie w miasteczku organizacji pozarządowych prezentowaliśmy, jako Stowarzyszenie, osiągnięcia Naszych podopiecznych. A jest się czym chwalić: haftowanie krzyżykowe, malowanie obrazów, sukcesy sportowe i taneczne, pisanie książek. Każda z tych zdolności jest nagradzana medalami, pucharami, dyplomami i wyróżnieniami krajowymi i zagranicznymi. (...)

Dzień Dziecka 2012

dd2 W dniu 02.06.2012r. odbył się Dzień Dziecka Bożego w Par. Chrystusa Króla Wszechświata w Piastowie. Organizatorami są Stowarzyszenie Możesz i My. W czasie festynu jest loteria fantowa, są liczne konkursy: malowanie, wyścigi na wózkach, czy zbieranie rzeczy z ziemi tzw. zakupy, w których też bierze udział nasze Stowarzyszenie. Bawimy się, wygrywamy nagrody. W tym roku ciekawą konkurencją było przeciąganie liny pomiędzy Nami, a Władzami Miasta Piastowa, wygrana była po naszej stronie. (...)

Wyjazd integracyjny dla dzieci i osób niepełnosprawnych" - Ruciane-Nida 2012

rn1

W dniach 31.08 – 2.09.2012r. odbyła się wycieczka do miejscowości

Ruciane-Nida na Pojezierzu Mazurskim z wieloma atrakcjami. Ze zwiedzaniem Parku Dzikich Zwierząt w Kadzidłowe, gdzie mięliśmy okazję i niesamowitą frajdę karmić zwierzęta. Oraz ognisko po zakwaterowaniu się w domu wczasowym Sosna w Ruciane-Nida. Drugiego dnia odbyła się do południa piesza wycieczka na śluzę Guzianka – najstarszą śluzę wybudowaną w roku 1879. Gdzie różnica poziomu wody między jeziorami wynosi około 2m.  (...)

MuBaBaO Zapomniany Świat Opowiadaczy.

Ze świetlicą Środowiskowo-Integracyjną z Piastowa nasze dzieci, które w okresie wakacyjnym i nie tylko uczęszczają na nią były w nietypowym miejscu. MuBaBaO to niecodzienne muzeum Baśni, Bajek, Opowieści czyli Zapomniany Świat Opowiadaczy. Muzeum mieści się w Czarnowie koło Konstancina-Jeziornej. Nie ma tam tradycyjnych eksponatów za to znajdują się w nim unikalne zbiory wielu tradycji przekazów ustnych z całego swiata. Jak powiedział pomysłodawca, założyciel i kustosz pan Michał Malinowski powstało po to, by gromadzić opowieści przekazywane z ust do ust, zgodnie z najstarszą, zamierającą i odchodzącą w przeszłość tradycją. (...)

Wycieczka do Sandomierza 09.06.2012r.

W dniu 9.06.2012r., odbyła się wycieczka do Sandomierza. Na początek mieliśmy rejs statkiem w górę i w dół Wisły. Następnie ruszyliśmy z przewodnikiem w miasto. Zwiedziliśmy wszystko, co było w naszych możliwościach : Rynek, Katedrę z zabytkami kultury, zobaczyliśmy Dom Jana Długosza, ocalałe części zamku wniesionego w XIV wieku. Na zakończenie zwiedzania miasta pokropił nas descz
Agnieszka Chmielecka (...)

Strona 6 z 7 << < 3 4 5 6 7 >
Podziel się linkiem ze znajomymi...

Stowarzyszenie Dzieci i Osób Niepełnosprawnych oraz Ich Rodzin "SPRAWNI RAZEM" ul. 11-go Listopada 8, 05-820 Piastów
NIP: 534-21-04-248, KRS: 0000125609 Bank Spółdzielczy O/Piastów 07 8016 0003 2003 0014 0000 2105